Általános Szerződési Feltételek

Jelen általános szerződési feltételek a Dogdom International Limited (továbbiakban: szervező) által a „Kutyabajok Webinár” eseménysorozat keretén belül szervezett előadások (továbbiakban: előadás) és a tematikus kurzusok (továbbiakban: kurzus) részvételét szabályozza.
Jelen szerződés minden megrendezett előadásra és kurzusra egyenként és egyaránt vonatkozik. Amennyiben a kurzus és az előadás feltételei és lebonyolítása azok különböző jellege miatt eltér, úgy az eltéréseket jelen szerződés külön kiemeli.

Jelen szerződés – amelyet a szolgáltatást igénybe vevő a regisztrációt megelőzően megismert és elfogadott – magyar nyelven köttetett és az eseményre való regisztrációval egyidőben lép életbe.

1. Szervező adatai

Dogdom International Limited

Copthorne Business Suite,

Copthorne Way,

RH10 3PG Copthorne,

United Kingdom

Company number: 12099267

2. Az előadás és kurzus adatai

Az előadás és a kurzus adatlapja tartalmazza annak dátumát, kezdési időpontját, az előadó személyét, az előadás címét és tartalmának bemutatását, a részvételi díj bruttó összegét, a regisztráció zárásának időpontját, valamint a lebonyolításhoz kapcsolódó egyéb információkat.

3. Regisztráció

A regisztráció a regisztráció időszakában történő hozzáférés megvásárlásával teljesül, amelyre kizárólag bankkártyás fizetéssel, az oldal webshopjában van mód. Ettől eltérő regisztrációt és fizetési módot szervező nem tud biztosítani.

Egy előadásra egy tranzakcióval egy regisztrációt lehet teljesíteni.

A sikeres regisztráció tényét a sikeres fizetést követően szervező automatikusan megküldött e-mailben visszaigazolja az esemény vagy kurzus lebonyolításával kapcsolatos információk megküldésével együtt.

Szervező a vásárlásról szóló számlát állít ki résztvevő adatszolgáltatása alapján és külön e-mailben, pdf formátumban küldi meg.

A számlázáshoz megadásra kerülő adatok valódiságáért résztvevő felelősséget vállal.

Amennyiben az előadáson vagy kurzuson résztvevő személye és/vagy az előadásra történő belépéshez felhasználásra kerülő e-mail cím eltér a számlakiállításhoz megadott adatoktól, úgy azt résztvevőnek e-mailben jeleznie kell szervező részére a regisztráció zárásáig.

Ennek tényéről szervező résztvevőt a regisztráció visszaigazolásakor tájékoztatja.

Amennyiben ezt résztvevő elmulasztja, az ebből eredő károkért szervező felelősséget nem vállal.

4. Az előadás vagy kurzus lebonyolítása

Az előadás és a kurzus online módon, a Zoom rendszer használatával kerül lebonyolításra.

A belépéshez szükséges weblinket, a belépéshez és lebonyolításhoz szükséges információkat szervező a regisztráció zárását követően, e-mail útján küldi meg résztvevő részére.

Egy résztvevőhöz egy egyedi belépési link tartozik, amellyel egy személy, egy eszközről tud belépni.

Az előadás és a kurzus prezentációja nem kerül kiadásra. Az előadás rögzített anyaga 7 naptári napig visszanézhető. A kurzus esetében a visszanézésre biztosított idő eltérhet, ennek hosszát a kurzus adatlapja tartalmazza.
Az előadás és a kurzus rögzített anyagához való hozzáféréshez szükséges adatokat és instrukciókat szervező az előadást vagy a kurzust követően megküldi résztvevő részére.

5. Az előadás és a kurzus technikai hátterének biztosítása és eljárás a technikai hibák esetében

Szervező felelős az előadás és a kurzus technikai hátterének biztosításáért és annak zavartalan működtetéséért.

Amennyiben a Zoom kiszolgáló rendszere technikai okokból az előadás és a kurzus megtartását nem teszi lehetővé vagy szervező részéről olyan technikai probléma lép fel, aminek következményeként az előadást és a kurzust megtartani nem lehet, úgy jelen szerződés „7. Előadás és kurzus meghiúsulása” pontjában foglaltakat kell alkalmazni.

Amennyiben a belépéshez megküldött link nem működik, úgy résztvevő jelzését követően szervező haladéktalanul intézkedik. Szervező gondoskodik a korábban megküldött belépési adatok tiltásáról és új belépési linket generál, amelyet megküld résztvevő részére.

Résztvevő kötelessége gondoskodni arról, hogy az előadáson és a kurzuson való részvételéhez használt eszköz megfelelő technikai szinten legyen, értve ez alatt a Zoom program megfelelő verziószámú példányának meglétét, az eszköz, beleértve a használt webböngésző megfeleltségét az audiovizuális tartalom megfelelő minőségű lejátszására, továbbá gondoskodik arról, hogy az előadás és a kurzus időtartama alatt a megfelelő internetes sávszélesség is rendelkezésre álljon.

Amennyiben résztvevő az őt érintő technikai és technológiai követelményeknek nem felel meg vagy mulaszt, úgy az ebből adódó károkért – ideértve az eseményen való részvételének részben vagy teljes egészében való meghiúsulását – szervező felelősséget nem vállal.

Szervező felelősséget nem vállal arra az esetre, ha résztvevő internetszolgáltatója az előadás vagy a kurzus ideje alatt nem megfelelő szintű és színvonalú internetszolgáltatást biztosít.

Az előadáson vagy a kurzuson való részvétel részben vagy egészében való meghiúsulása vagy olyan technikai probléma keletkezése esetében, amely meghiúsítja az előadás vagy a kurzus figyelemmel követését, a hiba jellegének és a felelős személyének megállapítása céljából – a technikai infrastruktúra szerkezete és jellemzői alapján – szervező azt vizsgálja, hogy a hiba egyedi módon adott résztvevőt vagy a résztvevők egészét érinti.

Amennyiben egy technikai hiba csak egyedi résztvevő esetében áll fenn, úgy az nem tekinthető a szervező technikai mulasztásának, így az szervező részére fel nem róható, azért felelősségre nem vonható.

6. Felmondási jog

Résztvevő a sikeresen teljesített regisztrációját a regisztrációt követő 14. napig, de legkésőbb az előadás vagy a kurzus kezdetéig tudja visszamondani.

Amennyiben az előadáson bármilyen indokból megjelenni nem tud, úgy visszatérítésre nem jogosult.

7. Előadás vagy kurzus meghiúsulása

Amennyiben az előadó megbetegedése, a szervezőnek felróható okra visszavezethető technikai hiba vagy más indok miatt az előadás vagy kurzus elmarad, úgy szervező köteles ennek tényéről az összes résztvevőt haladéktalanul tájékoztatni.
A tájékoztatásban szervező köteles tájékoztatást adni arról, hogy az előadás vagy a kurzus megrendezését véglegesen törli vagy egy későbbi időpontban megtartja.
A későbbi időpontban megrendezésre kerülő előadás vagy kurzus esetében az új időpontot szervezőnek jogában áll később bejelenteni a résztvevők felé.

Amennyiben szervező az előadást vagy kurzust véglegesen lemondja, úgy ezzel egy időben, de legkésőbb 3 munkanapon belül az előadás vagy kurzus befizetett regisztrációs díját visszautalja résztvevők felé.
Amennyiben szervező az előadást későbbi időpontban tartja meg, az új időpont bejelentésekor résztvevő saját maga dönt arról, hogy az előadáson részt vesz vagy kéri a korábban befizetett regisztrációs díj visszatérítését. Résztvevő döntését e-mail útján jelzi szervező részére.
Kurzus esetében – tekintve annak jellegét – szervező fenntartja a jogot új időpont kijelölésére, amelyet résztvevő elfogad és nem tart igényt a regisztrációs díj egészének vagy részének visszatérítésére.

Szervező a meghiúsult előadás vagy kurzus esetében kizárólag a regisztrációs díj erejéig felel. Ezen felül szervező további kárigény teljesítésére nem kötelezhető.

8. NAK akkreditáció

Szervező azon előadások és kurzusok esetében, ahol ez releváns, kezdeményezi az akkreditációját a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szakmai tanácsadói számára szóló rendezvényként.
Sikeres akkreditáció esetén Szervező az elérhető kreditpontszám értékét feltünteti az adott előadás vagy kurzus hivatalos Facebook eseményének leírásában és a weboldal termékadatlapján.

Amennyiben résztvevő igényt tart az elérhető kreditpontszám beszámítására, a regisztráció folyamán meg kell adnia a saját NAK névjegyzékszámát.

Szervező felelősséget vállal, hogy a NAK felé a kreditpontszámok jóváírása érdekében szükséges bejelentést határidőre, szabályosan megteszi.

Amennyiben résztvevő elmulasztja megadni a NAK névjegyzékszámát, de ezt e-mail útján pótolja az előadás vagy a kurzus kezdetéig, úgy szervező a megküldött NAK névjegyzékszámot hozzáadja résztvevő regisztrációjához.

Amennyiben résztvevő az előadást vagy kurzust követően adja meg a saját NAK névjegyzékszámát, vagy a regisztráció folyamán a saját NAK névjegyzékszámát hibásan adta meg, az ebből eredő károkért szervezőt felelősség nem terheli.

9. Szerzői jog

Az előadás teljes anyaga az előadó szerzői jogi tulajdonát képezi.

Tilos az előadás és a kurzus teljes ideje alatt az előadás és a kurzus kép és hanganyagának akár csak részben történő rögzítése.

Ennek megsértése esetében szervező a jogi felelősségre vonást azonnal megindítja és fenntartja magának a jogot arra, hogy résztvevőt a további előadások részvételéből kizárja.

10. Szerződésre irányadó jog és záró rendelkezések

Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar polgári törvénykönyv rendelkezései az irányadók.

Jogvita esetén, annak jellegéből és témájából adódóan, felek megegyeznek, hogy az eljárást a magyarországi jogrendszer keretén belül indítják.

London, 2022.10.06.

Shopping Cart
Scroll to Top