Pár hasznos és fontos tudnivaló az oldal használatával és az előadásokra történő regisztrálással kapcsolatban.

Az oldal használatáról

Az oldal ugyanúgy használható mobilon és tableten is?

Igen. Az oldalt úgy alakítottuk ki, hogy minden eszközön használható legyen. Tablet és okostelefon esetében a felső főmenüt a három vízszintes vonallal jelölt menüből lehet elérni.
Ha bármi technikai problémát tapasztalsz, itt tudod nekünk bejelenteni.

Kötelező saját fiókot készítenem, amikor regisztrálni szeretnék valamelyik előadásra?

Nem kötelező. A saját fióknak az az előnye, hogy ha több előadásra is szeretnél jönni, akkor a későbbi vásárlások gyorsabbak lesznek. Továbbá megtekintheted a korábbi vásárlásokat, letöltheted a számlákat és módosíthatod az adataidat is.

Mennyire vannak biztonságban az adataim?

A személyes adatok védelmét kiemelten kezeljük és nem csak azért, mert ezt törvény írja elő. Tisztában vagyunk azzal, hogy a nem megfelelő adatkezelés milyen visszaélésekre adhat lehetőséget.
Mindent megteszünk azért, hogy a technikai eszközeink és a weblap egésze védje az adatokat.

A részletes adatkezelési tájékoztatónkat itt tudod elolvasni.

Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés?

Teljes mértékben. A bankkártyás fizetést nem is az oldal kezeli, mi csak arról kapunk értesítést, hogy a tranzakció sikeres volt-e. Így a bankkártya adataidat nem is tároljuk, azokhoz nem is férünk hozzá. Minden a Paylike rendszerén keresztül történik.

Lehet észrevételem?

Az építő jellegű kritikát, javaslatokat, akár témafelvetéseket a következő előadásokra nagyon szívesen fogadunk, itt tudsz velünk kapcsolatba lépni.

A webinárra való jelentkezésről

Hogyan tudok regisztrálni az előadásokra?

A minél egyszerűbb, automatikus regisztrációhoz létrehoztunk egy webshop alapokon nyugvó regisztrációs rendszert. Ezt a webinár menüpontban találod, illetve ez a jelenlegi főoldal is. Itt tudod elindítani a regisztrációt.

Mi a regisztráció menete?

A főoldalon megtalálsz minden olyan előadást, amelyre jelenleg folyamatban van a jegyértékesítés. Akár már itt, vagy az előadás adatlapját megnyitva tudod hozzáadni a kosaradhoz. A kosaradat bármikor megtalálod a képernyő jobb felső sarkában.

Amikor készen vagy és több előadásra nem akarsz jelentkezni, véglegesítsd a regisztrációdat. Kattints a kosár gombra, majd menj a pénztárhoz.

Itt kell megadnod a számlakiállításhoz szükséges adataidat, majd a fizetéshez használt bankkártya adatait. Ezt követően ismerd meg a szerződési feltételeket és az adatkezelési tájékoztatót.

Ha minden megfelelő, teljesítheted a vásárlást.

 

Sikeres fizetés esetén két e-mailt küldünk neked. Az egyik a sikeres regisztrációt igazolja, kiegészítve még pár fontos információval. A másik e-mailben pedig a kiállított számlát találod meg pdf formátumban.

Mennyibe kerül egy előadás és meddig lehet jelentkezni?

Az előadások részvételi díja változó lehet. Ez attól függ, hogy milyen hosszúságú, mennyire speciális témáról van szó.

Az előadás minden információját megtalálod, ha a főoldalon rákattintasz arra, amelyik érdekel. Ekkor megnyílik a részletes adatlap, ahol mindent megtalálsz, beleértve azt is, hogy mikor jár le a jelentkezési határidő.
Továbbá, a Facebook oldalon is meg tudod nézni ugyanezeket az információkat.

Miért nem találok meg egy bizonyos előadást az oldalon?

Ennek két oka is lehet. Vagy mert még nem kezdtük meg a jegyértékesítést vagy pedig már a jegyértékesítés lezárult, esetleg időközben az összes szabad hely elkelt.

Az összes előadást megtalálod a Facebook oldalon. Itt meg tudod nézni azt is a leírásban, hogy a jegyértékesítést mikor kezdjük.

Tudok egyszerre több előadásra is regisztrálni?

Természetesen. Az összes olyan előadásra tudsz regisztrálni egyetlen egy tranzakcióval, amelyekre a regisztráció már elindult. Annyi tennivalód van, hogy ezeket hozzáadod a kosaradhoz. És amikor készen vagy, mehet is a regisztráció befejezése.

Viszont egy előadásra egyszerre csak egy regisztrációt tudsz teljesíteni.

Miért nem tudok egyszerre egy előadásra több regisztrációt megcsinálni?

Amikor regisztrálsz, akkor a számlázásnál megadott név és e-mail cím alapján fog elkészülni az az egyedi link, ami segítségével be tudsz jutni az előadásra.

Ha több regisztrációt indítanál egyazon e-mail címmel ugyanarra az előadásra, azt a rendszer nem tudná kezelni és ez valószínűleg csak az előadás napján derülne ki.

Ha valaki mást is szeretnél regisztrálni az eseményre, akkor sajnos azt egy külön vásárlással tudod megtenni.

Sajnáljuk, ha ez nehézséget okoz, de így tudjuk 100%-ban biztosítani azt, hogy mindenki időben és technikai problémák nélkül bejusson az előadásra.

Mit kell tegyek, ha más valakinek veszek jegyet?

Ha a számla fizetője és az előadáson résztvevő személy eltér, úgy erről e-mailben értesíts minket mielőbb. Erre egyébként felhívjuk a figyelmedet akkor is, amikor a regisztrációt e-mailben visszaigazoljuk.

Visszakapom a pénzem, ha valami közbejön és mégsem tudok részt venni az előadáson?

Sajnos erre nincs lehetőség. Viszont nem maradsz le semmiről. Az előadást 7 napon keresztül vissza tudod nézni. Ennek módjáról az előadást követően fogunk e-mailben értesíteni.

A webinárról

Milyen technikai eszközök kellenek?

Ami fontos, hogy legyen Zoom-od, lehetőleg a legfrissebb verzió. Ezen kívül mindenképp olyan készülékről csatlakozz az előadásra, amelyik megfelelő módon képes videót és hangot lejátszani.

Nagyon fontos még, hogy legyen megfelelő és stabil internetes kapcsolatod is. Továbbá tanácsos az előadás alatt a többi programot, webböngészőt vagy alkalmazást erre az időre lekapcsolni.

Hogy jutok be az előadásra?

Miután lezártuk a regisztrációt – ez általában az előadás előtti nap – átnézzük és ellenőrizzük a regisztrációkat, hogy senki se maradjon ki.

Ezt követően e-mailben fogod megkapni azt a weblinket, amire majd ha rákattintasz, a Zoom rendszere automatikusan az előadáshoz fog irányítani.
Minden esetben az előadás kezdete előtt 5 perccel nyitjuk meg a belépést.

Mit tegyek, ha a link nem működik?

Ha a belépéshez szükséges link nem működik, ezt haladéktalanul jelezd felénk.

Ekkor a korábbit blokkoljuk és megküldjük neked az újat. A kapcsolatfelvétel leggyorsabb módja az e-mail (amelyikről például a belépési linket vagy bármilyen más információt kapod) vagy Facebook üzenet küldése.

A linket soha, semmilyen esetben ne add tovább másnak. A link egyedi, hozzád kötött, amellyel egy eszközön tudsz csatlakozni az előadáshoz.

Mit tegyek, ha technikai probléma adódik az előadás előtt vagy közben?

A technikai problémák esetében a legfontosabb, hogy megtaláljuk, hol van a hiba: az előadást biztosító rendszerben vagy az adott résztvevő készülékében.

A Zoom rendszer működése alapján, ha ott van rendszerhiba, az ugyanúgy jelentkezik az összes résztvevőnél. Tehát, ha nincs hang, akkor senkinél sincs hang.

Viszont, ha egy-két ember tapasztal problémát és mindenki másnál ez nem áll fenn, akkor az adott személyek készülékében vagy internetkapcsolatában van a hiba. Ezt pedig csak te tudod megoldani.
Ilyenkor nagyon sok esetben segít az, ha a készüléken bezárod az egyéb alkalmazásokat, webböngészőket, programokat, amelyek merítik az eszköz erőforrásait és használják az internetet.

Ha ekkor sem oldódott meg a probléma, akkor célszerű az eszközt újraindítani és újra belépni az előadásra.

Amennyiben mi tapasztalunk rendszer szintű technikai problémát, ezt azonnal jelezzük az előadás Facebook eseményénél, illetve tájékoztatunk mindenkit a további lépésekről.

Lehet kérdezni az előadótól?

Természetesen. Mindegyik előadás végén lehetőség van kérdezni az előadótól. A Zoom Q&A ablakában mindenki felteheti a kérdéseit.

Miért nem kapjuk meg az előadás prezentációs anyagait?

Hosszan fontolgattuk a kérdést és végül úgy döntöttünk, hogy a bevett gyakorlattól eltérünk.
A tapasztalatok azt mutatják – főleg az online előadások esetében – hogy ha minden ki van adva, akkor a résztvevők kevesebb figyelmet szentelnek az előadóra. Nem jegyzetelnek, mással is foglalkoznak. Szeretnénk mindenkit rávenni arra, hogy az előadásra figyeljen, jegyzeteljen és minél több információt elsajátítson, minél több új tudással gazdagodjon. Hiszen ez a fő célkitűzésünk.

Shopping Cart
Scroll to Top